jardin

Publié le par nezzarhi

IN HET TUINCENTRUM
Het tuingereedschap, tuinieren, planten, het tuinmeubilair, de omheining (/afsluiting), enz.
AU MAGASIN DE JARDINAGE
Les outils de jardinage, jardiner, les plantations, les meubles de jardin, la clôture, etc.
Je doet boodschappen in een tuincentrum in Vlaanderen. Welke vragen kunt u stellen aan het onthaal?
Vous faites vos achats dans un magasin de jardinage en Flandre. Quelles questions pouvez-vous poser à l’accueil?
Voici quelques pistes:
  • Ik heb een nieuwe ketting nodig voor mijn kettingzaag. Kunt u me helpen het gepaste model kiezen?
  • Ik aarzel tussen een elektrische grasmaaier en een zelftrekkende met benzinemotor, wat zou u me aanraden?
  • Er is geen enkele prijs vermeld op deze serre, hoeveel kost die?
  • Bestaat deze omheining ook in een hoogte van 1,80 m? Kunt u die bestellen?
  • Zijn de tuinhuisjes buiten tentoongesteld in promotie?
  • Ik heb verleden week dit model van zonnetent gekocht. Maar toen ik die wou installeren, merkte ik dat er stukken ontbraken...
  • Ik had graag zes stoelen van dit model, maar er zijn er maar vier over in de afdeling (/rayon). Hebt u er nog een paar in reserve?
  • In welke afdeling kan ik zaad voor aromatische planten vinden?

Voici les questions et leurs traductions
Ik heb een nieuwe ketting nodig voor mijn kettingzaag. Kunt u me helpen het gepaste model kiezen?
J'ai besoin d'une nouvelle chaîne pour ma tronçonneuse. Pourriez-vous m'aider à choisir le bon modèle?
Ik aarzel tussen een elektrische grasmaaier en een zelftrekkende met benzinemotor, wat zou u me aanraden?
J'hésite entre une tondeuse électrique et une (tondeuse) autotractée à essence, laquelle me conseilleriez-vous?
Er is geen enkele prijs vermeld op deze serre. Hoeveel kost die?
Aucun prix n'est indiqué sur cette serre. A combien revient-elle?
Bestaat deze omheining ook in een hoogte van 1,80 m? Kunt u die bestellen?
Ce fil de clôture n'existe-t-il pas en 1,80m? Pouvez-vous le commander?
Zijn de tuinhuisjes buiten tentoongesteld in promotie?
Les abris de jardin exposés à l'extérieur sont-ils en promotion?
Ik heb verleden week dit model van zonnetent gekocht. Maar toen ik die wou installeren, merkte ik dat er stukken ontbraken...
J'ai acheté ce modèle de tonnelle la semaine dernière. Mais en voulant la monter, je me suis aperçu qu'il manquait des pièces...
Ik had graag zes stoelen van dit model, maar er zijn er maar vier over in de afdeling (/rayon). Hebt u er nog een paar in reserve?
J'aurais voulu six chaises de jardin de ce modèle, mais il n'en reste plus que quatre en rayon. Vous en reste-t-il en réserve?
In welke afdeling kan ik zaad voor aromatische planten vinden?
Dans quel rayon puis-je trouver des semences de plantes aromatiques?

Publié dans neerlandais

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article